Nästan färdigpackad

Nu har jag packat och packat och packat och tömt och tömt och tömt, och packat om och packat om.. Nu får nästan allt plats.. Det är bara min enormt stora necessär som ska ner..., vilket kommer ställa till med problem.
Jag kommer som sagt vara borta måndag - onsdag, då jag kommer hem.

Detta har jag tagit med mig:
* Oömma idrottskläder (mjukisbyxor, shorts och t-shirt).
* Sängkläder.
* Badkläder.
* Stor och liten handuk.
* "Hygienartiklar" (det är verkligen ett ful ord).
* Inneskor (hade inga normala så jag fick låna min lillasysters, tack!)
* 2 par skor (ballerina & flip-flops).
* Underkläder (of course).
* 1 par jeans
* 1 par jeans-shorts.
* Pyjamas.
* 2 linnen.
* 1 "koft-tröja" (vet inte vad det heter, men långärmad tröja).
* 1 "tjock-tröja) (mysig med luva).

Det var nog allt...
Hade tänkt åka i jeans, vitt linne, röd-vit tröja och "vanliga skor".

Nu återstår bara en sak. Jag måste ha en lite väska med saker (mobil, iPod, godis...mm) i. Vet inte om jag ska ta en lite större eller en mindre.

Shiiiit (ursäkt språket)!!!! Jag har glömt packa regnkläder!
HEJDÅ! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback