Missade bussen

En annan sak som gjorde mig sur var när jag missade bussarna.

Såhär gick det till.
- Datorkunskapen gick över tiden för det var brandövning mitt i alltihopa.
- Det ledde till att jag missade bussen som går direkt hem och inte genom en massa byar.
- Dum som jag är tänkte jag att då kan jag väl lika bra fortsätta att åka bussen jag satt på till Södervärn, vilket jag gjorde.
- Precis när jag bestämt mig för att inte hoppa av där jag brukar tittade jag i busstidtabellen för den jobbiga bussen (den som går genom byarna osv.) och det visade sig att den gick om ca 5 minuter. Då visste jag att jag inte skulle hinna med  
den.
- Var tvungen att vänta i 40 minuter på nästa buss. Arrrrrghhhhhh!

  

Väntade och väntade och väntade på bussen. (Ignorera att mitt finger kom med på bilden t.h.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback