Mascara-tips

Hej! Jag tänkte tipsa lite om olika mascaror och skriva vad jag tycker om dem och så.

1. L'oréal Double Extension Carbon Black, ca pris 150:- (köpte min för 119:-)

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om den här mascaran eller inte. Den är ganska enkel att använda, men när man tvättar bort den med vanligt vatten (om man vill det) så blir det HELT svart under ögonen, och det måste tas bort med sminkborttagning (vilket man ändå bör använda).

Betyg: JJJ+



Mitt öga (haha) med ovanstående mascara. (Bilden är inte av bästa kvalitet, tagen med webcamen på datorn).


2. Clinique High Impact Mascara, ca pris 190:- (köpte min för ca 140:-)

Tycker om denna mascaran rättså mycket. Den är bra och lätt att tvätta bort. Trots enkelheten att få bort den går den bra att ha på sig när man badar, bara man inte kletar den med fingrarna.
Den är ganska svår att använda i början och resultatet blir därför inte det bästa. Men övning ger färdighet. :)

Betyg: JJJJ


3. Clinique High Definition Lashes Brush Then Comb Mascara,
ca pris 190:-? (köpte min för ca 150:- tror jag)

Den här mascaran är nog den bästa jag någonsin har haft på mig. Den är lite jobbig att lära sig använda, men när man väl har lärt sig är den riktigt bra. Ger långa fransar!
REKOMENDERAS verkligen!

Betyg: JJJJJ


Det var några tips från min sida. Alla mascarorna är väldigt bra!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback