Måndag

Hej alla!
Så var skolan igång igen efter helgen. Önskar att man kunde förlänga helgen ibland. Fast ibland är det faktiskt kul att gå till skolan. Helt seriöst så hade nog mitt liv sett ganska tråkigt ut om jag inte hade skolan att gå till varje dag.

På förmiddagen hade jag bara en massa föreläsningar. Efter lunchen hade jag 3 timmars håltimme. Blää, tråkigt. Men jag fick gjort en hel del matte, så det var bra. Idrott sista lektionen och slutade sent, 16:00!! Fast för att gå på gymnasiet är det nog ganska tidigt. Jag tror att jag är lite kräsen när det gäller skoltider. Vet många som slutar vid 16-17 tiden! Eller, någon i alla fall. Själv slutar man vid 14. Imorgon redan 8:55 faktiskt. Lite lyx där, fast jag ska nog gå på workshop. I alla fall så lovade jag och Frida varandra det. Så vi får väl se.

Nu har jag en del att göra.
- Kolla på idols hemsida på hon där Camilla (som jobbar på FRIDA) när hon gjorde sin audition.
- Bestämma mig om jag ska beställa skoltröja...
- Friidrott & taekwondo hemsidor... måste hitta på något! Skaffa mig ett intresse typ.

Ha det bra! Kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback