Lördag

Hej! Idag har jag verkligen haft fullt upp. Jag vaknade vid 10 och en timme senare var jag påväg till IKEA med min syster och pappa.
IKEA var det inte så mycket folk som jag hade trott, vilket var skönt. Jag kollade på lite möbler (funderar på att fixa mitt rum lite) och jag köpte tre små ramar för 15 kronor som jag har fixat till. :)

Efter IKEA åkte vi till Media Markt som hade öppnat i torsdags. Utanför fick man korv med bröd och jag och min lillasyster sjöng Singstar och vann en Singstar-skiva. Jag förstår inte varför vi vann, men det var kul. :) Sedan gick vi in på Media Markt, men de hade inget kul.

När vi var klara där med så åkte vi till Hornbach (eller vad det heter) och köpte saker till vårt akvarium och trälim.

Efter det åkte vi till Maxi Ica Stormarknad och köpte mat.

När vi kom hem skulle vi äta croissanter som man skulle sätta i ugnen. Tyvärr råkade min lillasyster ha på snabbuppvärmning och de blev helt brända... svarta.

E
fter da fika gick jag och lämnade en hyrfilm och sedan började jag med mina konstverk... Jag tog de tre ramarna jag köpte på IKEA och limmade fast gammal sand på dem (tog en evighet, så nu hoppas jag att den inte lossnar) och limmade fast några snäckor och musslor. Resultatet ska ni få se senare om ni vill. :)

Under tiden som jag limmade sjöng jag Singstar och efter kvällsmaten sjöng jag också Singstar. Klockan blev 19:00 och jag ville se Eva & Adam. Det är så gulligt!

Jaa, det är väl i stort sett vad jag har gjort idag. Vad har ni hittat på?
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ha en fin kväll :)

2008-09-27 @ 20:13:29
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Skönt att inte vara ensam...

2008-09-27 @ 20:41:32
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback