IDOL 2008

Ikväll drar det igång. Det som jag har väntat på så länge! Idol 2008!
Klockan 20:00 smäller det, då vill jag se på tv4!
Är det bara jag som är helt besatt dem första avsnitten, då man visar hur bra/dåligt alla sjunger? När många gör bort sig.. De andra avsnitten är väl helt okej att se på, men det är inget som jag helt direkt bara, "åhh, ikväll är det idol, jag bokar hela tv:n och soffan och köper godis". Så kul tycker jag inte det är.

Haha, egentligen så borde man ju nämna vem man hejar på, men ni förstår, det går ju liksom inte, eftersom jag inte vet vem som är med. Hade jag varit med hade jag självklart hejat på mig själv!
Nästa år är det nog min chans... kanske.

Well, well... min fikatips var visst inte så populärt, men jag lovar er, det är verkligen jättegott!

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback