[haajja Svaarije]

God eftermiddag!
Min morgon har varit väldigt morgonig.
Vaknade jättetidigt, kl 08:20! Jag som är så trött! Blä, att jag inte kunde få sova till åtminstone nio eller tio. Men nejnej.

Såg på en film, "Fyra veckor i juni". En svensk film som faktiskt var bra.

Jag har flätat mitt hår... hah. Det blev ganska kul. En inbakad fläta i luggen och två vanliga halvt inbakade på sidorna. Nu kan jag börja kallas för Flätmonstert.

Får gå ner till Video-x och köpa godis inför matchen ikväll. [haajja Svaarije] !

Annat jag har att säga... ehhh.. Jo, jag vill fortsätta träna friidrott. Men jag har ett problem.
Jag vet inte om jag ska fortsätta i klubben eller börja i en annan.

Jaja, nog om mig. Ha det så bra!
Kram!

Min supersnygga fläta i luggen.


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Tack :D

2008-09-06 @ 13:55:38
URL: http://liinneak.blogg.se/
Postat av: Randa

sv: tack så mycket :)

2008-09-06 @ 14:01:14
URL: http://randapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback