Friidrott eller Taekwondo

Alltså, jag har ett problem GRANDE! Jag har inget att göra på fritiden, alltså, typ någon sport att träna eller så. Nu har jag bestämt mig för att ta tag i detta problemet. Men nu är det så att jag inte vet var jag vill träna & vad jag vill träna.

Hela mitt hjärta brinner för friidrotten, och det är verkligen något jag tycker är jätteskoj. Nu är det så att jag inte vet var jag vill träna, om det är så att jag ska träna det. Ska jag satsa på ett litet ställe som knappast har något ställe att träna inomhus på eller ska jag välja en jättestor klubb som har bra förutsättningar...???? Baaah... jobbigt.

Eller är det kanske så att jag ska gå tillbaka till taekwondon? Jag har tränat i några år, men när jag slutade var jag fast besluten om att jag aldrig skulle träna det igen. Nu är det så att jag har en i min basgrupp, som satsar på OS 2012. Jag vet inte om det är därför jag har börjat fundera på att fortsätta, eller om det är så att jag är trött på att göra ingenting. Joooobbbigggt!!!!! 

Jag vet att detta är något jag själv måste besluta, men det vore bra med lite kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: Solina

haha :D<3

2008-09-29 @ 19:54:43
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback