Fredag

Godmorgon!
Gissa vem som är ledig idag!!?? Jag såklart. Fast jag insåg precis att jag har skitmycket läxor att göra. VILL INTE! Men om jag räknar klart matten (ca 10 sidor) så har jag inte lika mycket och då kan jag känna mig duktig. Ja så får det bli.

Jag är tråkig. Var i Stockholm och tog knappt några bilder! Det är inte så skojji skoj. Å andra sidan har jag kompisar på bilddagboken som har lagt ut bilder, men tänk om jag också hade varit en av dem. Det hade varit kul.

Oj, haha. Kom precis på varför jag satte igång datorn. Jag skulle kolla låttexter och ackord och sånt, så jag kan spela lite gitarr. :)
Kramizar!


Kommentarer
Postat av: bella

haha, jaa..bara man tycker det är kul så! Men..vad är rekordet på 3000 då?

2008-09-12 @ 12:34:02
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Ammii

ORÄTTVIST JAG VILL OCKSÅ VARA LEDIG!

2008-09-12 @ 14:24:19
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback