En tidig morgon

Godmorgon!
Inte fick jag sova ut idag heller. Jag vaknade vid halv 8. Inte kul när man vill sova! Gick istället upp och kollade på tv.. såg på Amazing Race. De var i Stockholm, så det var lite kul! 

Pappa var duktig och bakade goda bullar (han är bra på det!). Så frukosten blev lyckad. Efter den goda frukosten satte jag min blomma i blöt. Har inte gjort det på typ två veckor...., men den verkar ha klarat sig bra, som tur är!

Idag blir nog bara en tråk-lugn-dag som igår. Det regnar ute. Blä. Måste packa inför Stockholmsresan också. Orkar inte! Vet inte vad jag ska ta med mig.. Vill inte ta med för mycket, vilket jag är väldigt bra på att göra....

Får väl gå och göra något bra nu. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa, men jag ska inte ge upp :P

Det var en skitrolig grej faktiskt! Minne för livet ;)

2008-09-07 @ 11:22:33
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: belinda

va? inte intresserad av dans? :O vad är du intresserad av för kul då? ^^



gott med bullar :3

2008-09-07 @ 11:23:15
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback