Drömjobbet: Kustbevakare

Ikväll blir det tv-tittande som vanligt. Tv3 sänder en serie om hemmafruar som typ har ett drömjobb.
Det är ganska kul, såg lite på det förra avsnittet.

När jag blir "stor" vill jag bli kustbevakare, tror jag. Eller polis... eller statsminister... eller skådespelerska... eller sportkommentator.... eller elitidrottare...
Ja, min lista är lång, men som sagt; på första plats just nu ligger KUSTBEVAKARE.

Ha en trevlig kväll, och snälla någon... ät lite godis och låtsas att det är jag som äter det.. är så grymt sugen på godis... men det får man bara äta lördagar. Och då är jag helt seriös.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Lia

åh den med hemmafruar har jag helt missat :D

2008-09-02 @ 21:05:00
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Alexandra.

ha en bra kväll! =)

2008-09-02 @ 21:18:39
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Loppan-floppan

Bra att äta godis en dag i veckan! Tänderna skall hålla länge!!!

2008-09-04 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback