8:25-10:15

Hallå!
Kan ni gissa när jag började skolan idag? Tidigt, tidigt, tidigt. 8:25. Hade bara basgruppsamling, men min ph var sjuk, så vi hade en annan lärare, så det blev inte en helt "riktig" lektion. Menmen. Synd bara att de inte skickade sms och sa att den var inställd...
Efter basgruppen hade vi datorkunskap. Det var ganska kul. Jag lärde mig vissa enkla saker som jag inte har kunnat tidigare... hoppas nu bara att det fastnade i min hjärna, för jag antecknade inte.
Sen var skolan slut.

Jag kände mig tvungen att hinna med bussen som gick 10:46, vilket jag också gjorde, tack o lov!
Kom hem och åt varma mackor (jag är inte bra på att laga mat, så det fick bli något superenkelt).
Nu sitter jag här med en hel hög läxor, eller hög och hög.. allt jag ska göra står i princip på internet (kunskapsporten), så det är ju bra. Men nu måste jag kila igen... matten väntar, eftersom jag går natur. Haha, men det är kul med matte.
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Julia

jag skulle också vilja testa datorkunskap nångång.. vad är det man lär sig egentligen?

2008-09-02 @ 16:00:48
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Hilleben

Visst är det kul med matte!

2008-09-02 @ 19:38:31
Postat av: Anonym

Visst är det kul med matte!

2008-09-02 @ 19:39:32
Postat av: H A N N A

usch för matte!

2008-09-02 @ 23:11:32
URL: http://BEEENIE.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback