11 september

Hej! Är hemma igen efter tre dagar i skogen i Stockholm (visste inte att det fanns så mycket skog där). Berättar om min tråkiga Stockholmsresa senare..

Imorse när jag satt och läste tidningen, duktig som jag är, så upptäckte jag att ett helt uppslag handlade om Anna Lindh. Tänkte inte så mycket på det. Men när jag bläddrade lite längre fram i tidningen var det en bild på när World Trade Center förstördes. Då kollade jag datumet högst uppe på sidan och insåg, DET ÄR JU DEN 11 SEPTEMBER! Vill egentligen inte tänka på det, men ändå så börjar jag fundera på om det kommer hända något hemskt idag. Hoppas inte det. Nu sitter jag i alla fall här helt orolig, bara för att jag vet vilken dag det är. Tråkigt.

Håller tummarna för att det blir en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Hilleben

Det blev ju en jättebra dag, eller hur?

2008-09-12 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback