TRÅKIG KVÄLL

VAD SKA JAG GÖRA. Sitter här utan kompisar när jag skulle behöva dem som mest. Jag vet inte vad jag ska göra. Åka och shoppa kanske, problemet är bara att jag knappt kommer hinna dit innan de stänger. Men va f*n är kan jag i alla fall inte stanna. Inte på min lillasysters "asgrymma" party. Det går bara inte.

Tänkte innan att jag skulle gå på bio, men så kommer mamma och bara... "Det är farligt att vara ute på kvällen ensam och tjej du kan bli våldtagen och allt möjligt". Dessutom går det ingen film vid 19:00-tiden. Hade velat se High School Musical 3 filmen, men problemet är att jag och en kompis (min enda btw) har bestämt att vi kanske ska se den. Så det går ju inte att svika den enda kompisen man har. Det gör man bara inte.

Nu ska jag äta så att jag kan dra här ifrån. Blir väl till Center Syd antar jag... får väl gå och handla på maxi eller något. De har väl öppet till 22:00 hoppas jag. Tror faktiskt att det är då min systers kalas är slut. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback