Torsdag är kul

Åh vad jag älskar torsdagar. Då vet man att det snart är helg! :)

HEJSAN! Jag har insett hur otroligt korkad jag är ibland... Har åkt samma buss i några dagar nu hem från skolan och först igår upptäckte jag att den körde en annan väg än den som den alltid brukar köra. Jag visste själv att det inte var första dagen den körde där, för jag hade reagerat på det tidigare utan att riktigt fatta eller tänka. Haha.

Såååå, vad händer idag gott folk?
Själv kommer jag göra läxor (blä!!!) & se på tv (det är juhe Andra Avenyn och Idol idag!!). Annars ska jag väl inte göra något speciellt. Inget speciellt alls faktiskt.

Är ändå ganska glad för jag har gjort en hel del matte i skolan idag, så jag har bara typ 100 sidor att räkna nu. Novellanalysen är jag också nästan klar med. NÄSTAN.

Detta blev ett ganska stört inlägg men WHATEVER! Jag är för trött för att bry mig!
Ha det kul! Kramkram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback