Tisdag med inbrott

Hej alla! Imorse när jag kom till skolan visade det sig att där hade varit inbrott! Inte så kul. De hade tagit flera datorer. :(
Tråkigt att det finns folk som tycker det är kul att vara tjuvar.

Idag hade jag en kort dag, bara en halvtimmes lektion. Satt kvar i skolan och gjorde lite läxor. Sen gick jag och shoppade en stund. Köpte ett par leggings. :)

Föresten, jag gick vilse när jag gick till skolan idag. Jag brukar inte gå och jag hittar inte så bra i Malmö. Som tur var kom jag i alla fall fram till rätt skola, tack vare Turning Torso.



N
u ska snart pappas kompis komma hit och äta middag. Sen ska vi nog åka och se på hans båt. :)
Ha det bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja =) Å malmö är ju så mysigt ju! Och västra hamnen är så härlig på sommaren. Fast turning torso tycker jag inte är så fin =/ Men kan tänka mej att utsikten i alla fall är det! =)

2008-10-07 @ 20:10:31
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback