Shopping utan att shoppa

Var precis med da lil sis och shoppade. Eller kan man kalla det för shoppa när man inte köpte någonting? Men E hittade i alla fall ett nagellack och sånt är alltid kul att ha. Typ.

Usch, jag känner hur jag är påväg att bli sjuk, fast jag får verkligen inte bli det, speciellt inte till imorgon. Jag dricker en massa te, men det verkar inte hjälpa. Fast jag har ett annat knep. Man tänker positivt.
Typ såhär: Jag är inte sjuk, jag kommer inte bli sjuk, åhh vad jag mår bra, imorgon ska det bli kul, mums vad gott det är att dricka te med honung, jag tycker om att äta frukt och c-vitamin, kanske jag borde testa att dricka en c-vitamin-brus-tablett det verkar ju vara jättegott.
Jaa, jag tror ni förstår principen. Så, som ni förstår, jag mår vekligen prima. Kan inte bli bättre. *HOST*

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback