Onsdag

Today's the day... ehhh, vilken dag.

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det rättså bra. Är skittrött. Jag kom hem för typ en timme sedan och det första jag fick göra var gå ut i garaget och hoppa upp i båten för att ta bort allt i den + att jag var tvungen att lägga i det där dumma (egentligen supersmarta) golvet! Åhh, jag bara orkar inte. Fikade så fort jag kom in. Men inte har det hjälp särskilt mycket. Sitter nu här helt slut och vet att jag egentligen har himlans många läxor jag borde ta itu med, men inte bryr jag mig om det. Nu vill jag sova.

Fast det kommer inte hända. För jag sover inte innan det är "kväll". Jag gör bara inte det. Det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback