Onsdag

Hejsan! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra, fast imorse kändes det inte så bra. Jag var helt yr och blä. Men det gick över. :)

Läskig sak: idag kom ambulansen till skolan! Det var en elev som typ hade fått hjärtattack eller något sådant. Riktigt läskigt, fast det har hänt innan... :S

Nu har jag så mycket läxor att jag inte vet vad jag ska ta mig till, fast egentligen ska jag inte tänka så. Man måste tänka att det är kul med läxor och dessutom är det bara en massa historier jag ska skriva vilket är bra eftersom svenska är ett av mina bästa ämnen. :)

Som ni ser börjar det hända lite med min bloggdesign, dock är det inte så fint men WHATEVER! Bättre än inget. Nu får jag väl ta och göra lite läxor. :)
KRAMIZZZAR

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej men nu känns det bättre =) Oj vad hemskt. Hoppas att det gick bra för personen..!

2008-10-08 @ 18:39:11
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback