Måndag

Imorse snoozade jag klockan för länge. Jag har inte sovit ordentligt på hela natten. Vaknade ungefär en gång i halvtimmen. Riktigt jobbigt. Nu känner jag mig annorlunda. Jag känner ingenting. Det känns så i alla fall. Det är ganska läskigt.

Skolan idag var rätt tråkig. Föreläsning efter föreläsning plus en håltimme på tre timmar, då jag knappt fick gjort några läxor. Uppdraget ska vara klart på fredag och jag har knappt börjat!

Jag funderar på att ändra min bloggdesign lite, fast jag vet inte om jag orkar. Jag är lite trött på den. Haha.

Hoppas resten av er dag blir bra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: TAck :D

Lycka till med pluggandet

2008-10-06 @ 17:31:44
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback