Måndag

9:00 - 11:00 FILM
11:00 - 11:30 UPPGIFTER
11:30 - 12:30 LUNCH
12:30 - 13:15 UPPGIFTER
15:00 - 16:00 IDROTT

Låter det kul eller? Det var ganska chill men filmen var inte kul. Den hette "Paradise Now" och handlade om självmordsbombare. Detta bör inflikas: hela filmen var på arabiska, dock med svensk text. Lite orättvist att se en sådan film när typ hälften (+) av alla som ser den är araber!

Efter idrotten fick jag skjuts av mamma. Hon insåg att hon skulle på utvecklingssamtal med min syster, så jag fick följa med till min gamla skola och ta min lillasysters cykel hem. På vägen hem fastnade jag dock en stund hos min snälla kompis. :)  , jag hade ju vägarna förbi, vilket är ovanligt.

Hoppas er dag varit bra! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback