Lite onödigt tidigt

Godmorgon!
Kan ni förstå hur irriterad man kan bli om man vaknar av att någon hostar hemskt mycket? Det har precis börjat ljusna och du undrar vad klockan kan vara. Du vänder blicken mot klockan och ser att den står på 06:45. Irriterande. Irriterande. Irriterande. Självklart väljer man att försöka somna om, men hur lätt är det med bruset från tv:n i vardagsrummet samt ett evigt hostande? Inte lätt, det kan jag tala om. Det gick helt enkelt inte.
Istället började jag läsa i en jättebra bok, fast efter ett tag tröttnade jag så nu sitter jag här och skriver om min morgon.

Men för att se det positiva i situationen så får jag väl säga att jag har en hel dag framför mig istället för några timmar till sovandes i min fortfarande varma säng. Så vad ska jag göra idag då..... Hmmmm, är grymt sugen på att åka och shoppa fast jag vet inte om jag orkar sätta mig på bussen. Vi får se. Busskortet gäller väl under lovet i alla fall, eller?

Nu ska jag nog ta och äta lite frukost och läsa tidningen, för jag måste ju läsa om när MFF vann mot Ljungskile igår.
Hoppas ni alla får en underbar dag!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för titten =) Positiv inställning också, jag skulle behöva lite sån idag :P Tror att Gessle allvarligt förstörde den. Ha en bra dag.

2008-10-29 @ 10:49:21
URL: http://omeprazol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback