Kl. 15:00 hos dig?

Ska vara i Helsingborg klockan 15:00. Är bjuden på kalas tillsammans med min familj hos min pappas syster och hennes man.

Ska väl bli kul. Hoppas vi hinner hem till åtta! Hehe, fast å andra sidan gör det inte så mycket om vi inte gör det, för det är ju trevligt att träffa släkten. (Obs! Läs att jag gärna vill komma hem till åtta men att jag tycker om att träffa släkten).

Tänkte inviga mina höstskor för säsongen som jag fick förra våren. :) Problemet är bara att jag inte är så bra på att gå i skor med liten eller stor klack! Hehe. Jag kanske bryter foten... :S

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja eller hur! Usch.

Ja men det är jätte bra denna säsongen =)



Detsamma!

2008-10-11 @ 17:11:55
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback