I'm back

Hejsan! Nu har jag fått nog av min bloggpaus. Datorpausen rök för några dagar sedan.

Halloweenfest i skolan igår. Det var faktiskt riktigt tråkigt, och det märktes verkligen att jag inte har någon riktig kompis. Tyvärr. Men ibland krävs det något som verkligen visar sanningen, så att man vet och slipper gå omkring och fundera. Jag sjöng i alla fall Singstar och självklart ägde jag ut min motståndare. Haha. Trots att det var en låt jag inte är bra på. Jag menar "Ooa Hela natten" är kanske inte direkt en 16-årings dröm att sjunga..

Om min syster är snäll och skickar bilder på min outfit från igår så kommer ni garanterat skratta. Eller, nja, kanske inte. Jag var utklädd till fjäril. Tyckte det passade bra eftersom jag är rädd för dem. På Halloween ska man ju faktiskt vara utklädd till något läskigt.

Är ledig idag vilket är väldigt skönt. Härligt med lov!!! Tråkigt bara att ha ett matteprov att se fram emot på måndagen efter lovet. På buffertdagen.

Typiskt kom precis på att jag har en idrott & hälsa uppgift som bara väntar på mig, men jag orkar verkligen inte ta itu med det nu...

Föresten, är skitnöjd. Fick ett svagt MVG i tema 1 i samhällskunskap! =) Det hade jag inte förväntat mig!!! Men nu är jag grymt glad... Det var nämligen jättemånga som fick IG, har jag hört.

Nu får jag väl ta och äta eller något trots att jag precis käkade frukost. Ikväll blir tråkig tror jag. Min syster ska ha fest och jag vägrar vara hemma. Men jag har ingenstans att ta vägen. Blä. Jag och min andra syster skulle egentligen gå på bio, men nu är hon sjuk så det går ju inte! Åhhhhh, jag orkar inte!!!

Ha det bra idag! Kramar! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Tack :)



Grattis till mvget :)

2008-10-24 @ 14:00:43
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Isabelle

SV: Vad synd ^^ Ha en bra dag du med ;D

2008-10-24 @ 14:02:20
URL: http://notyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback