Godisberoende

Nu är jag hemma igen efter en kort runda till Ica & Video-X (som egentligen nuförtiden heter Videopassagen, tror jag). Köpte remoulääää och godis. Mums fillibums!

Det är nu jag inser mitt godisberoende.
Jag köpte godis innan idag, på Pressbyrån.... fast som tur är har jag inte ätit det. Nu berättar min syster att jaa,, idag har du köpt godis för 22 kronor. Hur glad blir man egentligen då?
Visst, 22 kr är inte så mycket. Men tänk så snabbt godiset är borta. Hade jag istället gått till Ur & Penn hade jag kunnat få örhängen för 25 kronor! De varar i flera år!

:)    - men jag är glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj då.. Jobbigt. Men haha, vad jobbigt att tänka så varaje gång! Ångestframkallande ju. Tänk vad mycket man ätit godis och dyl för i hela sitt liv typ.. Kul tanke.. :D

2008-10-10 @ 23:39:03
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback