Gårdagens skåneresa

Tänkte att jag skulle berätta för er vad jag gjorde igår... ehh, kanske inte så kul men ändå.

Jag åkte mycket buss. Först till Lund och sen tog jag SkåneExpressen till Sjöbo. Varför är SkåneExpressen mycket bekvämare att åka i??? Man kunde till och med fälla bak sitt säte, det har jag aldrig varit med om när jag har åkt vanlig buss innan! Lite orättvist. Varför kan man inte ha det på alla bussar?

I alla fall, jag kom fram till Sjöbo och det ÖSREGNADE. Men eftersom bussen skulle komma vilken minut som helst gick jag till stället där den  skulle komma. Men problemet är att i Sjöbo har man visst inte kommit på att det finns något som heter "busskurer" så där stod jag och blev dyngsur av skurarna! Men bussen kom försent. 10 minuter försent. Nu till det roliga, det fanns en anledning till att bussen var försenad! Det har jag aldrig varit med om tidigare! Men så är det väl ute på landet...

Mot en liten by på landet bar det av, där jag hade en underbar dag hos en underbar Hanna! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback