Fredag

Idag är det fredag. Bara matte idag men jag stannade i skolan typ en timme för att göra lite läxa. Ikväll blir det god mat, tror det var köttbullar med makaroner.
Tänkte att jag egentligen skulle baka "chokladbullar" när jag kom hem, fast så kom min syster och hennes kompis och sa att de ville baka kanelbullar, men det fick de inte. Istället fick jag dem att baka "mina" chokladbullar. Så schysst jag är!

Ikväll är det Idol, som vanligt nuförtiden. Men det är kul. Tack folket för att ni inte gjorde så att någon av mina favoritgullepluttar åkte ut igår. <3 Haha. Heja Lars, Robin & Jesper! (och han där från Malta, för han är grymt duktig).

Gick inom männens leksaksaffär nr 1 på hemvägen. Fråga mig inte varför, än.
Ha det bra!!! KRAMAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback