Fredag

Härligt med fredag, IGEN! Eller vad tycker ni?? Denna veckan har gått riktigt snabbt måste jag säga. Det känns som det var igår jag var på Rosengård och handlade. Haha.

Började skolan vid 9 idag. Hade matte och sen slutade jag (ca 11:20). Åt i skolan (det var äcklig soppa, ungefär som den på Bert-matprogrammet-från-i-måndags) sen gjorde jag klart mitt uppdrag. Det tog väl ungefär 2 timmar. Som tur var hade jag kul sällskap, fast lite knäppt. Haha. xD

Nu är jag äntligen hemma (eller för att vara ärlig, jag kom hem för typ en timme sen, men spelar stor roll). Snart måste jag och lil sis gå och köpa remouladsås till kvällens mat, som hon har bestämt. FISH'N CHIPS står på menyn idag.
SÅååå, hej så länge! :) <3



Glömde skriva att jag fick MVG på provet i Power Point. Känner mig otroligt stolt, trots att typ alla fick det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback