Framtidsrädsla

Oj, det håller redan på att bli mörkt ute! Man märker verkligen att hösten är påväg, jag vill inte säga här för det tycker jag inte att den är. (Det rimmade visst. Så vitsig jag är! Haha, där lät jag som en typ 80 år gammal tant som sitter hemma och stickar hela dagarna.)

Veckans middagar har min lil sis bestämt. Ikväll var det spagetti med köttfärssås som gällde. Inte min favorit om man säger så..... Men bättre än ugnspannkaka som vi åt igår. Eller tja, jag tog bara någon tugga (överfylld med lingsylt), sen klarade jag inte av att äta mer. Ugnspannkaka är verkligen inte gott. Smakar ungefär som gröt och jag klarar inte av att äta det eftersom det tydligen var det enda jag åt när jag var mini.

Var precis ute och spelade fotboll med mina kära små systrar och grannen. Fotboll är alltid kul!
Jag har världens uppdrag jag måste göra klart tills på fredag klockan 16:00 och jag vet inte hur jag ska orka det. Hehe. Måste såklart göra det, men det är så jobbigt. Man ska tänka sig hur ens framtid ser ut. Vad man har för plan och vision om hur ens liv ser ut om tjugo år. Problemet är att jag "är rädd" för att tänka på framtiden. Jag tycker inte man ska tänka på den. Den ska bli som den blir. Den ska man inte kunna bestämma över och just därför känns detta extra jobbigt. Får se hur jag ska övervinna min rädsla. Hehe.

Nu är det fikadax här i det mysiga lilla Svensson-radhuset. Så jag får säga [auff viderssenn].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback