Dagens rätt

Kalops!

Det är mamma som har skrivit veckans meny. Idag, onsdag, står det att vi ska äta fiskpinnar (vilket jag tycker är helt okej) men istället har hon på något konstigt sätt ändrat menyn så att det blir kalops till middag! Usch. Kalops är inte direkt min favoritmat. Om jag hade vetat om detta från början hade jag självklart ätit mer till fika och lunch idag! Men nejnej, såklart att jag inte visste det. Får väl äta så mycket som möjligt, eehh hur nu det ska gå till... fast jag måste faktiskt tänka på de som inte får någon mat alls. Jag har det lyxigt om man jämför med dem.

Hoppas er middag blir godare! =) ♥



Uppdate: Mamma och pappa hade visst olika idéer om maten, så det blev fiskpinnar ändå. =)

Kommentarer
Postat av: saga

jo man får ju skriva det..när folk inte låter en vara ifred!!och sedan man uttrar sig så säger det att det är JAG som startade allt!!så därför göra jag det!!

2008-10-29 @ 23:38:01
URL: http://lyckliggift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback