Besök i Rosengård

Nu har jag varit på Rosengårds-Centrum, eller vad det heter. Jag och min syster hade förväntat oss ett någorlunda "normalt" köpcenter, men inte var det så. Affärerna var inte direkt som i ett vanligt köpcenter, om man säger så. Slöj-affärer, "loppis-affärer", konstiga leksaksaffärer.... det var faktiskt lite läskigt. Vårt besök där blev mycket kort, eftersom vi inte gick in i någon affär! Istället gick vi till pappa som var på City Gross. Första gången jag var där också...

    
Gissa köttet!


När vi var klara där åkte vi vidare till Net on Net för att köpa en grafräknare till mig. Nu får vi hoppas att jag blir ett geni!



Väl hemma upptäckte vi att något i en av mat-påsarna hade läckt. Det blev pappersrulleakuten som fick rycka ut och torka bilen och varorna som oturligt nog hade hamnat i samma påse.

Vi fikade och packade ner tallrikar och glas och sådant som vi aldrig använde och gick ut med det i garaget. Ute i garaget letade vi upp våra glassbägare som jag var duktig och la i varmt vatten. :)

Vad har ni gjort idag?

Svar på köttfrågan tidigare: Bild nr 1 är får-testiklar och bild nr 2 är gris-tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback