Var är snön?

Hejsan!
Om jag inte har fått en smäll i huvudet eller något sådant, så kan jag tala om för er att det var snö på gräsmattan i morse. Men var är den nu???? Bara för att man åker iväg till skolan ska det inte komma någon himla tjuv och ta den!!! Saknar den sååååå! Nu står skidorna framme och ser helt lost ut. "Öhhhe, vi trodde det var vinter juuhhe" säger de förmodligen till varandra.
Men den kommer nog tillbaka snart, det hoppas jag.

Hade spanskaprov idag. Dock började jag också plugga idag, typ en halvtimme innan, men det kändes som det gick bra. Det var mest på sådant enkelt som man lärt sig för en evighet sedan. Så jag håller tummarna för att det gick bra. =)

Hela gårdagen gick ju åt till att läsa min engelskbok, och skriva min kära lilla "reading journal". Det roliga är att boken faktiskt var jättebra. Den hade nog ett av de bästa sluten jag någonsin har läst. Idag på seminariet eller komunikationspasset eller vad det heter gick det också bra. Det kändes som det, jag var inte helt stum utan sa en hel del smarta saker, typ... hoppas jag.

Nu har jag bara matte och historia kvar att göra denna veckan. Vet inte hur det kommer gå men jag ska faktiskt försöka göra hela matteläxan denna gången. Har slarvat de senaste gångerna. Fy skäms Johanne!

Tooodiloo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan snyggo!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Det enda du behöver göra är att klicka på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

(Just nu pågår även en tävling med chans att vinna ett presentkort på H&M eller Gina Tricot laddat med 1000 kr!)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-11-26 @ 15:31:14
Postat av: sadia

oj all snö hos mig är fortfarande kvar den ;P

2008-11-26 @ 15:32:21
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Klok Gubbe

Flytta Norrut!

2008-11-26 @ 15:34:19
Postat av: sadia

godmorgon ;)

2008-11-27 @ 07:32:12
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback