Torsdag

Godmorgon!
Jahaa, då var man sjuk idag också. Men det känns mycket bättre än igår, men tyvärr har jag fortfarande feber. Åhhh, blir trött på att bara gå hemma och uggla. Har som tur är inte missat så mycket i skolan verkar det som, har i alla fall inte fått några läxor........än.

Idag kommer jag göra så mycket läxor jag kan, eller rättare sagt. Jag tänkte göra klart idrottsuppgiften och insändaren i svenska. Båda ska vara klara till imorgon kl. 16:00, tror jag.

Det är väl bara att sätta igång. Ha en underbar dag! Hoppas ni mår bra. =)
KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

taaack <3 krya på dig!

2008-11-20 @ 10:25:08
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback