Sovande huset eller?

Jag har precis sjungit Singstar i typ en timme, med mig själv. När jag inte orkade sjunga mer så gick jag upp för att se vad de andra gjorde. Pappa låg och sov (han är sjuk) och E låg också och sov! Vad är det för hus jag har kommit till tänkte jag och ringde både mamma och M för att berätta hur det var här hemma. När jag hade lagt på luren till det sista samtalen hörde jag fotsteg i trappan, pappa hade vaknat. Jag gick upp och nu var även syrran vaken!

Ikväll är det IDOL och jag är riktigt sugen på att se på det, för en gångs skull. I Sydsvenskan idag stod det att han har skärpt till sig inför dagens framträdande, de två senaste gångerna har han bara spexat till det för att han inte tyckte om temat på musiken(!!!), men denna gången ska ha som sagt vara seriös. Men jag har faktiskt börjat undra var den "gamla" Lars har tagit vägen. Han som verkade så blyg och tyst och osäker, han som knappt vågade prata med media. Kanske vi får träffa honom ikväll? Hoppas på det!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback