Sen kväll igen..

Godlunch alla människor!
Gårdagen blev rätt sen. Eller ska jag säga att morgonen blev tidig? Hade gäster så jag gick inte och la mig förren vid nästan ett. Precis som i fredags (lördags). Denna helgen har blivit sen, om man jämför med när jag brukar lägga mig i vanliga fall. Då brukar jag vara i säng vid nio-tio tiden. Lite skillnad.

Det är "Life of Ryan"-helg på MTV denna helgen, så innan idag såg jag ett avsnitt (eller ett halvt för att vara korrekt). Det är jättekul. Han ville köpa hund....

Ännu mer skidor idag. Innan var det 10 km klassisk stil för damer och om ett tag är det dags för herrarna. =) Ännu senare är det slalom. =)

Nu tror jag att det är bäst att jag går och äter, så att jag inte glömmer det som jag gjorde igår...
Ha det kul! Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: sadia

roligt med skidor :)

2008-11-30 @ 12:40:43
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har också sett på Ryan, aha det är så kul med dialekter. 3vlig advent.

2008-11-30 @ 15:14:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback