Mycket väl godkänt!

Jag var precis inne på min eds för att se om jag hade fått betyg på något arbete som jag har lämnat in. Visst hade jag fått det, jag hade även fått en samanvägd bedömning på Tema 1 i svenska. MVG till mig. + ett MYCKET BRA JOBBAT.
Det är sådant som gör en glad. När man vet att det man gjort har bidragit till ett resultat, och som i det här fallet, ett positivt sådant!!

Är helt överlycklig just nu, fast sen stod det också att om jag vill uppnå mitt mål i Svenska A så måste jag bli bättre på det muntliga. Så jobbigt. Det har alltid varit så, men jag ska klara det den här gången! Hoppas jag.

Nu ska min sjuka (hon är också sjuk) syrra ha datorn.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback