Lördags tankar

Godmorgon kära läsare! =)
Jag vaknade rätt sent idag, vid 12 faktiskt. Åt frukost, dushade och jag har varit duktig och gjort lite samhälls-läxa. Så nu har jag äntligen tid till att blogga.

Jag har en chill lördag framför mig, förutom att jag måste göra läxor.... Vill man ha MVG i allt måste man plugga lite i alla fall, fast det verkar fungera rätt bra ändå..... hehe.

Nu har jag ett litet problem, "alla mina 10 läsare" är spårlöst försvunna. Har bara haft en besökare idag (om man bortser från mig själv).. Får väl försöka göra lite reklam för mig själv, men jag är så kass på det så jag vet inte hur. Men om ni får en kommentar så fattar ni att jag gärna vill att ni kollar min blogg.
Usch vad hemska jag lät där, men det är väl så man får göra. Fixa sina egna läsare?

Ha en härlig lördag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback