Lördag

Godmorgon!
Jag väntar på frukosten. Pappa har storbakat här hemma idag. Russinbullar, fullkornsbagels, russin & kanelbagels och rostadlökbagels. Mums! Tyvärr tror jag att det kommer ta ett tag innan allt är klart, så det kanske inte blir några bagels förrens till lunch, men det är okej ändå.

Idag ska hela familjen till Kristianstad. Till några vänner som bor där. De lagar alltid god mat (oftast i alla fall).

Bion igår var bra. Själv tycker jag fortfarande 1:an är den bästa av High School Musical filmerna, men den här kommer garanterat på andra plats. Det var lite kul, för det var bara jag och Hanna och så en massa små typ 10-åringar med sina mammor som var och såg på filmen. Hehe... men vi ville ju så gärna se den! En positiv sak var i alla fall att vi inte hade några huvuden ivägen för "skärmen" (eller vad det nu heter på en biograf).

Nu ska jag gå och göra något vettigare. Typ kanske till exempel om jag vill fast jag vet inte om jag tänker göra det, plugga matte. USCH!
Hihi, ha en bra dag idag! Kramar!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback