Jag är tillbaka

Hej bloggen!

Jag vet att jag inte är så bra på att skriva, men nu skriver jag ändå! Grattis till mig!!!!

Det dröjde rätt länge innan jag hittade tillbaka, men ärligt talat tror jag inte det är någon som har saknat mig... har jag rätt?


Skolan idag sket sig. Jag är sjuk, har en sjukdom som jag inte vet vad det är, så det är lika så bra att stanna hemma tills det blir bättre. Lite bättre är det faktiskt idag, men jag är skit yr! Vet inte vad det beror på, hoppas att det blir bättre snart i alla fall. Det är inte kul att vara sjuk.


Idag ska jag försöka bli frisk, vet inte hur det kommer gå men det känns som om det är lika bra att försöka satsa på att gå till skolan imorgon. Typ.

Får försöka se om jag har fått några läxor och så, så att jag inte kommer efter. Var i alla fall duktig igår och skrev världens längsta brev, på ENGELSKA. Jaa, ni hörde rätt, men det är bara för att det var läxa. Haha.


På fredag har Twilight premiär. Jag vill se!!!! Har läst första boken (Om jag kunde drömma) som filmen är baserad på, nu vill jag även läsa de andra två.

Tyvärr kommer jag inte kunna gå på premiären, för platserna är typ helt upptagna, i alla fall de bra. Dessutom ska en gammal kompis komma hit och sova över, så det känns lite oartigt att bara dra.


Hoppas ni får en underbar dag idag! Föresten, är det någon mer än jag som har hört att det ska snöa i Skåne i helgen? Hoppas det stämmer!!!!!


Massa kramar <3


Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

Roligt att du hittat tillbaka :)

2008-11-20 @ 01:27:49
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback