HÄRLIGT MED HELG

Hej alla människor! =)

Visst är det härligt att det är helg! Känns som om den verkligen behövs nu, trots att jag var ledig i tisdags.

Hade bara matte idag. Först kommunikationspass och sedan föreläsning. Brukar egentligen ha workshop där emellan, men så blev det inte idag, så jag och alla andra naturare (1:orna) slutade typ 10:45! Skönt. Åt lunch sen och efter det var jag tvungen att skriva historiegrejen. Började om från början igen och blev rätt nöjd. Men sen ville läraren aldrig läsa igenom det, (för att jag skulle få feedback) så det slutade med att jag gav upp och skickade in det som det var. Åkte från skolan när klockan nästan var två, sen gick jag på stan en stund, men det var så tråkigt så jag satte mig på en parkbänk och gjorde läxor istället. Mamma hade nämligen erbjudit mig skjuts hem vid klockan tre. =)

Ha det bra alla glada!
Kram =)

Kommentarer
Postat av: sadia

alltid skönt med helg :)

2008-11-29 @ 11:26:24
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback