Fy #%"/&

Okej, jag svär inte så det får bli fy för, vilket väder det är ute alltså!! Jag är HELT dyngsur. Fast i och för sig så är det väl mitt eget fel....

Gick från skolan när klockan var kanske 12:15, och tänkte, om jag har tur kanske jag hinner med bussen hem. Så jag skyndar mig till busshållplatsen, tyvärr visar det sig att bussen går om fyra minuter och den tiden har jag inte. Så smart som jag är bestämmer jag mig för att gå till nästa busshållplats för att kanske komma på en buss som gör så att jag har mer tid på mig att vänta på "den riktiga bussen ut på landet".
    Jag kommer fram till den busshållplatsen och upptäcker, SHIIIT, 3:an går om 17 minuter. Aldrig att jag hinner med "bussen ut på landet" då! Väntar istället på 2:an, men när den kommer är den så full att jag inte kommer ombord på den. Då bestämmer jag mig för att GÅ till Konserthuset.
    Enligt Eniro har jag gått 2,7 km! Låter kanske inte så mycket, men när det ösregnar och man har skoskav är det faktiskt en rätt lång bit. Det tog kanske en kvart (nästan).
    Det bästa av allt, JAG HANN MED BUSSEN! =)

Nu vet jag att det inte är så intelligent att göra så, men den som provar får aldrig något svar.
Buuuurrr buuuurrr! Haha, skulle bara skriva "burr" för att jag fryser, men kom och tänka på en lek vi lekte på matten idag som hette "burr".

Ha en underbar dag!!!
Kramar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback