FINALLY!!

Äntligen är jag klar med Hälsodagboken och insändaren. När jag skrev insändaren skrev jag flera hundra ord, sedan upptäckte jag att man max fick ha 200, så där fick jag kapa bort en hel del. Men jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet, trots att det blev lite tunnt... hehe.

I min insändare skrev jag om att jag tycker att det är dåligt att så många går över övergångsställen innan det har blivit "grön gubbe". Vad ska man då ha trafikljusen till egentligen? Ska bilarna också köra omkring hur de vill eller!?

Jaa, ni märker kanske att jag tycker det är fel. Men det hemska är att det är oftast vuxna som jag ser gå över för tidigt!!!! Alltså, de personer som man i hela sitt liv har sett upp till! De som "gör allt rätt", typ.

Nu tycker jag det är lunchdags! Vad står på menyn? Kanske korv med bröd, eller kanske ägg. =)
Kramizzzzzar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback