Dålig update

Usch, vad jag känner mig kass på att uppdatera bloggen just nu. Det finns så många "viktigare" saker i mitt liv just nu känns det som. Jag har inte tid att blogga hela tiden. Fast nu när jag skriver känner jag att det är kul. Det är kul att liksom få skriva av sig, eller hur man ska säga.

Skola som vanligt idag. Har knappt varit i skolan denna veckan känns det som. I måndags var det buffertdag och då hade jag bara matteprov, i tisdags var jag ledig (vår enda halvtimmeslektion blev inställd) och i onsdags hade jag bara utvecklingssamtal. Chill vecka alltså! Bra med en mjukstart såhär efter lovet faktiskt.

Efter skolan fick jag vänta en evighet på bussen, den ville aldrig komma..... eller riktigt så var det inte. Jag var där överdrivet tidigt. Så jag fick sitta och vänta på en iskall stenmur i typ en halvtimme!! Snacka om att jag frös när jag hoppade på bussen!!!! Hade trevligt sällskap. Träffade en gammal klasskompis och en annan tjej som gick i samma skola som mig på högstadiet.

Nu måste jag börja med lite läxor. Jaa, ni hörde rätt. Jag, Johanne, tänker göra läxor. Det är så att vi ska ha läsa en bok och skriva lite små "entries" efter ett visst antal sidor. Jag har kommit till s. 25 och för att få fortsätta läsa boken nu måste jag skriva en "entry". Så tjingeling! =)
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Dorpan

hallihallå igen :)

Hjälp mig att välja bloggdesign. (eg bara bakgrund.)

rösta i mina kommentarer.

P&K

2008-11-06 @ 22:43:59
URL: http://needs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback