Anna = ute

Jahaa, vad ska man säga.... Vem hade rätt? Hihii, nej skojade bara. Men vem vet, jag kanske kan se in i framtiden.

Ni kanske inte förstår vad jag pratar om..? IDOL! Anna åkte ur Idol igårkväll.... Den andra låten gjorde hon faktiskt riktigt bra, men hon borde ändå åkte ut, precis som hon gjorde...

Har föresten hittat den perfekta pojkvännen, hihi, nästan i alla fall. ROBIN B!! Han sa ju igår att han var grym på att massera.... =) Jag som är beroende av massage, typ...

Snart börjar längdskidåkningen i Gällivare. Hejar ni på Sverige? Kanske Charlotte Kalla??? Hon är helt otrolig. Jag ser fortfarande sista etappen i Tour de ski framför mig. När hon gör rycket i uppförsbacken. Otroligt, helt amazing!

Ha en mysig helg i snön, för er som har snö i er omgivning just nu, ni andra får ha en mysig gräs-och asfaltshelg!
Kramkramkram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback