skoltröööött

Jag har blivit skoltrött.. det kom jag på igår!
Orkar aldrig göra mina läxor (vilket passar jättebra nu när jag har en massa att göra)... men jag klarar mig väl rätt bra ändå..

Min skoldag idag var rätt låångtråkig.. först bild där vår vikarie inte kunde hitta min bild så jag gjorde NADA hela lektionen.. matten var väl helt okej... spanskan också, min lärare sa att jag förmodligen kommer höja mig :) ... lunchen var äcklig., riset var slut så jag fick ta sån där "bulgur" eller vad det heter. Men det var inte så farligt å äta som jag trodde... efter lunchen var det slöjd.. (HATAR SLÖJDLÄRAREN) , teknik/biologi/kemi sist av allt på hela dagen, med en lärare som bara står och snackar om gamla saker som har hänt i hans liv.. SKITSKOJ

Nu ska jag inte tråka ut er längre, haha ... Ha det bra resten av dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback