Regnet det öser ner!

Åhh , som det regnar. Usch usch usch. Jag cyklade precis hem från skolan (vilket tar ca 10 minuter) och jag blev helt dyngsur!

Min mycket intressanta skoldag idag:

* Kemi - Fick tillbaka läxförhör.. hade mvg, så jag blev glad. :P
* SO - håller på med ngt tråkigt skit om utrikespolitik.. Alltså kan vi inte få plugga till det stora historia-provet vi har på   onsdag!!!???
* Engelska - Det var meningen att vi skulle läsa i böcker medan vår lärare snackade betyg...
* Musik - PROV! (hmmm, det kan ju diskuteras hur det gick...)
* Lunch - Mycket gott ........NOT! Pitabröd med ryssröra.
* Matte - Såg på film om Hiroshima.
* Elevensval engelska - Såg på film... American Pie, The Wedding.. Får man se sånt i skolan?

Hahah

Måste plugga till det dumma provet nu .. Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Kollade ni på the wedding på lektionen!!? det skulle aldrig vi få!

2008-05-26 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback