Min dag :P

Började dagen med att försova mig.. bara typ en kvart, men det märktes ändå. Jag blev tvungen att äta frukost i bara tio minuter. (Annars brukar jag äta i ca. 20 min)
SO - Var första lektionen, och jag skrev på mitt arbete om det Svenska Ostindiska Kompaniet.
SVENSKA - Var nästa ämne. Vi håller på att rätta varandras reportage inför hela klassen. Det är faktiskt diskriminering.
MATTE - Fick se min B2 och C-del på nationella proven.. De var väl rättså bra. Superstolt över mitt MVG :)
ENGELSKA - Höll tal. Det gick inte så bra för jag är inte så bra på engelska.
LUNCH - Engelskan höll över tiden, så jag fick snabbt äta maten som bestod av kycklingben (inte djupfrysta denna gången!!) och ris. + gurka, ärtor
SO - Den som har bestämt vårt schema är lite elak. Två 60 minuters lektioner so på samma dag!! Människoplågeri!
IDROTT - Trodde verkligen att vi skulle åka Waveboard idag, men icke sa nicke. Det var friidrott som stod på schemat. Älskar egentligen det, men är inte jättebra. Men förbättrade mina "egna personrekord i skolan". 3,70 i längd.. jag som ville hoppa över 4 meter! Och 5,70 i kula. Har aldrig varit bra på det men förbättrade mitt föredetta personrekord i skolan. :)

KRAMKRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback