Inlägg om vad?

Kommer inte på något att skriva, men vet att jag vill skriva något!

Åhh, så irriterande.. Jaja, ni får väl nöja er med att höra om min roliga skoldag.. hade kemi, so, engelska, musik, matte och "elevensval" engelska.. Ska jag vara helt ärlig så var bara tvp av lektionerna någorlunda seriösa.. So:n och matten...
När det var 10 minuter kvar på kemin reste sig alla och gick ut, läraren brydde sig inte.. vi orkade helt enkelt inte med hans gamla historier.
På engelskan pratade vi bara, på svenska.
Musiken gick alla till, för upprop. Men sedan när vissa skulle spela upp för musikläraren så hade han tänkt att vi andra skulle sitta utanför och spela gitarr.. vilket vi också gjorde....NOT. Gick och åt istället.
På "elevensval" engelskan skulle vi sett på film, men vi hade glömt den, så läraren gick o lämnade projektorn igen. Då gick vi ut.. (men vi kom tillbaka när vi hade bestämt vilken film vi skulle se nästa gång, American Pie 2).

Alltså, normalt? Jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Klara

hahah, bra kemilektion :P

2008-05-19 @ 17:13:41
URL: http://morklila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback