...

Jag håller på att bli sjuk :(  trååkigt ! Jag som har hela helgen framför mig ! (ehh, som om nått kul skulle hända då :P )

På fredag åker hela klassen till Ven (föräldrarna bestämde).. jag har aldrig varit där, Men jag följer inte med. :P
Min lillasyster konfirmeras, och det går ju bara inte att missa.... eller?
En positiv sak med att klassen åker iväg är att jag kommer sluta vid 10 på fredag.. fatta skönt :) , men mamma kommer vara hemma och städa när jag kommer hem, så jag kanske måste hjälpa henne......lite

NU måste jag sätta igång med alla mina inlämningsuppgifter :S

KRAMAR :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

du klarar dig utan ven, jag vet! har varit där typ tusen gånger alltså, så börjar bli lite trött på det. det är bara som en vanlig ö.

2008-05-21 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback