Att välja..

Usch vad tråkigt jag har .. jag gjorde ett val (som jag egentligen inte ångrar) . 

Ni förstår, varje år brukar jag och min familj campa hela sommaren. Det börjar med typ denna helgen, då vi bara åker upp och sätter upp husvagnen. Det brukar vara helt okej. Men denna gången kände jag verkligen inte för att först åka bil i typ 5 timmar för att sedan trängas i en husvagn med plats för 4-5 personer, när man är 6 stycken.

Så nu sitter jag här hemma helt själv och har TRÅKIGT. 
Funderar på att gå till Ica och handla lite mat, men jag orkar inte..
Tror jag ska hyra en film till ikväll, men vet inte vilken. 
Någon som har något tips på en bra och rolig film som man kan se i ensamhet ?  Alla mina kompisar är nämligen bortresta. Arrrghh. Inte för att jag har så många, men ändå.

Jaja, nu ska jag väl fortsätta och ha lite tråkigt.. kan inte gå ut heller för vädret är fult. Dessutom skulle jag riskera att bli attackerad av en massa småungar som vill leka och spela fotboll. 

Ha det så bra så länge, skriver förmodligen senare idag igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback